تشریفات اختصاصی واران

تشریفات اختصاصی واران با موضوع ارائه تشریفات سفر در سال 1393 شروع به کار کرد. هدف از تشکیل این مجموعه در ابتدا ارائه سرویس های با کیفیت در حوزه تشریفات فرودگاهی (CIP، VIP، ترنسفر فرودگاهی و...) در ایران و سایر کشورهای جهان بود.

تشریفات اختصاصی واران

تشریفات اختصاصی واران با موضوع ارائه تشریفات سفر در سال 1393 شروع به کار کرد. هدف از تشکیل این مجموعه در ابتدا ارائه سرویس های با کیفیت در حوزه تشریفات فرودگاهی (CIP، VIP، ترنسفر فرودگاهی و...) در ایران و سایر کشورهای جهان بود.

خدمات سی آی پی (CIP) فرودگاه بین المللی امام خمینی

خدمات سی آی پی (CIP) فرودگاه بین المللی امام خمینی

شاید شما هم جزو آن دسته از مسافرینی باشید که می خواهید در آرامش و به دور از دغدغه های استرس زا سفر کنید و مدت زمانی را که قبل و بعد از سفر در فرودگاه هستید با آرامش سپری کنید، برای سفر کاری یا تحصیلی تان آماده شوید یا کمی استراحت کنید. شاید مسافری داشته باشید که بخواهید قبل از سفر امکانات رفاهی و راحتی را در فرودگاه برای او فراهم کنید. در این صورت می توانید از خدمات جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی یا سی آی پی (CIP) استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در این زمینه می توانید از تشریفات اختصاصی واران کمک بگیرید.

خدمات cip فرودگاه امام خمینی

سی آی پی (CIP) چیست؟

سی آی پی (CIP) به اشخاصی می گویند که از نظر تجاری افراد برجسته و مهمی هستند. این اصطلاح مخفف عبارت Commercial Important Person است. سی آی پی در واقع جایگاه تشریفات است. این خدمات و تشریفات در فرودگاه، هتل، سالن های همایش و اماکن مشابه به افراد ارائه می شود.

چه کسانی می توانند از خدمات سی آی پی (CIP) استفاده کنند؟

مسافرینی که دوست دارند با آرامش بیشتر و دغدغه کمتر سفر کند و به دنبال خدمات اختصاصی هستند از این نوع خدمات استفاده می کنند. به همین منظور فرودگاه های مختلف خدمات خاصی با عنوان CIP ارائه می دهند و مسافرین علاقمند به استفاده از خدمات سی آی پی می توانند به واسطه آژانس های گردشگری تحت قرارداد فرودگاهی این خدمات را خریداری کنند. مسافرین می توانند با درخواست خود و مشخص کردن نوع خدمات مورد نیاز نوع تشریفات درخواستی CIP را مشخص و آن را خریداری کنند. به علاوه، استقبال کنندگان و مشایعت کنندگان مسافرین هم می توانند از خدمات این جایگاه استفاده کنند. افراد می توانند بدون نیاز به اجرای فرآیندهای عادی عملیات فرودگاهی مانند دریافت کارت پرواز و تحویل بار در این مدت ضمن استراحت و پذیرایی شایسته از میز اردو مجهز جایگاه تشریفات استفاده کنند.

استفاده از خدمات جایگاه تشریفات قوانین و مقرراتی از جمله مقررات پزشکی و بهداشتی، مقررات مربوط به خانم های باردار، موارد بهداشتی و قوانین گمرکی هم دارد.

رزرو آنلاین خدمات cip

فرودگاه بین المللی امام خمینی

خدمات خرید سی آی پی (CIP) فرودگاه بین المللی امام خمینی مجهزترین جایگاه تشریفات اختصاصی ایران است که در مساحتی با 7 هزار متر مربع و 8 هزار متر مربع بنا در سه طبقه مورد بهره برداری قرار گرفته. مسافرین ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی که مایل هستند قبل و بعد از پرواز را در فضایی آرام و بدون استرس بگذرانند می توانند از سالن تشریفات و امکانات موجود در آن بازدید و استفاده کنند.

امکانات کلی جایگاه تشریفات فرودگاه

  • سالن پذیرایی مجلل در دو طبقه با چشم انداز باند گیت های اختصاصی سپاه و پلیس گمرک و پذیرش بار
  • نتقال مسافرین از سالن تشریفات تا پای پلکان هواپیما و بالعکس به وسیله خودروهای اختصاصی
  • پارکینگ اختصاصی و مسقف با ظرفیت 88 دستگاه
  • اخذ ویزا فرودگاهی با هماهنگی قبلی
  • سایر خدمات CIP فرودگاه امام خمینی
  • کافی شاپ
  • تردد از گیت های اختصاصی سپاه، پلیس، گمرک و پذیرش بار
  • اینترنت و اتاق مخصوص کامپیوتر و اینترنت
  • باجه بانک اختصاصی
  • فروشگاه
  • سالن کنفرانس
  • سوئیت های ویژه برای اقامت های موقت و استراحت های کوتاه

سالن تشریفات اختصاصی فرودگاه مهرآباد CIP

CIP مهرآباد در فضایی زیبا با امکانات عالی در ترمینال یک واقع شده است. ظرفیت پذیرایی برای بیش از 150 نفر مسافر با طراحی زیبا و منحصربفرد میزبان مسافرین کلیه ایرلاین ها در فرودگاه مهرآباد است. با وجود اینکه مکان این سالن در ترمینال یک است ولی امکان استفاده مسافرین کلیه خطوط هوایی وجود دارد. از موارد جالب توجه وجود سالن جلسات مجهز به امکانات روز و سالن مراسمات مدرن و زیبا است که قابل استفاده برای شرکتها و مجموعه های دولتی و خصوصی است. در کنار این امکانات تعدادی سوئیت در قسمتی از CIP مهرآباد است که قابل استفاده برای مسافرینی است که پرواز کانکشن دارند و یا پروازی با تاخیر طولانی مدت دارند.

یکی از مرسوم ترین خدمات مورد نیاز این بخش از جامعه، تسهیل فرایند تشریفات فرودگاهی است چرا که این افراد به واسطه فعالیت خود مرتباً نیازمند سفرهای داخلی و خارجی هستند و استفاده بهینه از مدت حضور در فرودگاه برای آنان ارزش بسیار زیادی دارد.

جایگاه تشریفات اختصاصی CIP چند سالی است که جای خود را در فرودگاههای کشور باز کرده و امروز استفاده از آن به جزء لاینفک سفر مدیران و فعالان اقتصادی تبدیل شده است.

فرودگاه بین المللی مهرآباد به واسطه موقعیت مکانی خود و سابقه بسیار زیاد آن در کشور جایگاه بسیار ویژه ای به خود اختصاص داده و کمتر ایرانی را می توان یافت که در طول مدت عمر خود از این فرودگاه استفاده نکرده باشد.

خوشبختانه چند سالی است که به همت بخش خصوصی این فرودگاه مجهز به یکی از مدرن ترین جایگاه های تشریفاتی در کشور شده است.

این جایگاه که با سرمایه گذاری شرکت افق ماندگار آسمان سیر طراحی و ساخته شده است انصافاً یکی از برترین جایگاههای CIP در کشور است. ورود به این جایگاه به تنهایی کافی است که با مشاهده اوج هنر معماری و ذوق طراحان و سازندگان این مجموعه احساس دلپذیری داشته باشید.

معرفی cip

بر خلاف دیگر جایگاه های CIP در کشور، این جایگاه به نحوی طراحی شده که شما با حرکت در آن، سبک های معماری سنتی و مدرن را مشاهده خواهید کرد. فضای دلچسب این جایگاه CIP احساس بی نظیری از حضور در فرودگاه برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

کیفیت خدمات در این جایگاه از سوی برند «تشریفات تجاری ایران» تضمین می شود.

این جایگاه CIP که با افتخار می توان آن را CIP Lounge نامید مجهز به امکانات منحصر به فردی از جمله سوئیت برای استراحت میهمانان و اقامت، سالن اجلاس، سالن همایش و کافی شاپ است.

این جایگاه مدرن مستقلاً امکان ترانسفرفرودگاهی عادی و یا تشریفاتی را نیز فراهم کرده است و می توان کل فرایند سفر را از درب منزل تا بازگشت به منزل یا محل کار به صورت آنلاین سفارش داد.

از جمله امکانات سالن سی آی پی فرودگاه مهرآباد
  • لانژ اختصاصی مسافرین با ظرفیت بیش از 150 نفر
  • اینترنت پرسرعت
  • بوفه انواغ غذا و انواع نوشیدنی
  • انجام کلیه امور پرواز توسط مهماندار
  • گیت اختصاصی بازرسی
  • خودروی اختصاصی تا پای پرواز

برای رزرو آنلاین cip به وب سایت واران مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.