تشریفات اختصاصی واران

تشریفات اختصاصی واران با موضوع ارائه تشریفات سفر در سال 1393 شروع به کار کرد. هدف از تشکیل این مجموعه در ابتدا ارائه سرویس های با کیفیت در حوزه تشریفات فرودگاهی (CIP، VIP، ترنسفر فرودگاهی و...) در ایران و سایر کشورهای جهان بود.

تشریفات اختصاصی واران

تشریفات اختصاصی واران با موضوع ارائه تشریفات سفر در سال 1393 شروع به کار کرد. هدف از تشکیل این مجموعه در ابتدا ارائه سرویس های با کیفیت در حوزه تشریفات فرودگاهی (CIP، VIP، ترنسفر فرودگاهی و...) در ایران و سایر کشورهای جهان بود.

تفاوت خدمات VIP و خدمات CIP

خدمات VIP و خدمات CIP

شاید شما جزو آن دسته از مسافرانی هستید که زیاد سفر می کنید و ممکن است زمان زیادی از وقتتان در اثر تاخیر حرکت هواپیما و یا انتظار استقبال خانواده از شما تلف شود که قطعا هر کسی دوست دارد این زمان را به دور از ازدحام و شلوغی و در آرامش باشد و به عبارتی در پی خدمات اختصاصی تر و راحت تری هستید تا این زمانی که سپری می کنید برایتان چندان اذیت کننده نباشد، در این مطلب ما قصد داریم شما را با این سرویس ها که به نام خدمات VIP و خدمات CIP نام برده می شوند، آشنا کنیم. پس در ادامه با الی گشت همراه باشید.

خدمات VIP

این نوع خدمات معمولا برای افرادی ارائه می گردد که به لحاظ سیاسی بسیار معروف هستند مانند روسای جمهور، وزیران، سفیران ودیپلمات هایی از این دست می باشد. در واقع این نوع خدمات با تامین امنیت مخصوصی همراه است و می توان گفت که تمامی خدمات CIP را با خود به همراه دارد. اما در این خدمات موضوع امنیت بسیار مورد توجه است به طوری که تمامی مراحل ارائه خدمات با دوربین های محافظتی و همچنین استفاده از محافظان شخصی و سایر ملاحظات امنیتی تحت کنترل می باشد. از طرفی دیگر هزینه های خدمات VIP توسط ارگان مربوطه پوشش داده می شود. برخی از نمونه های این خدمات را در ادامه توضیح خواهیم داد.

خدمات VIP پرواز

ارائه کنندگان این نوع خدمات در فرودگاه، مسئولیت انجام تشریفات این اشخاص مهم سیاسی را که شامل دریافت کارت پرواز، پذیرایی در سالن فرودگاه و هتل های فرودگاه می شود، برعهده دارند که این خدمات با یک دسته گل در زمان استقبال و به عنوان خیر مقدم همراه است. در واقع تمام امور بر عهده پرسنل این بخش می باشد و شخص راحت می تواند به سایر برنامه های شخصی و کاری خود و یا استراحت بپردازد تا هواپیما آماده بوردینگ شود و مسافر سالن را ترک کند.

vip رستوران فرودگاه

خدمات VIP رستوران فرودگاه

این رستوران که معمولا بصورت منحصر به فرد، بسیار شیک و مدرن طراحی می گردد و دارای بهترین امکانات رفاهی همراه با مناظر و چشم انداز های فوق العاده می باشد، به مهمانان خود انواع غذاهای مدرن و متنوع ارائه می دهد. علاوه بر این، طراحی داخلی و چیدمان میز و صندلی ها با تزیینات شیک، گل آرایی و … همراه است و پرسنل رستوران با کمال احترام از مهمانان خود پذیرایی می کنند. در واقع فضایی تعبیه شده تا نحوه پذیرایی مسافر به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

خدمات CIP

شامل مجموعه ای از خدمات و تشریفات فرودگاهی است که معمولا اشخاصی از آن استفاده می کنند که به لحاظ تجاری سرشناس هستند و اکثرا شامل روسای شرکت های بزرگ و کارخانه و سرمایه گذاران بزرگ می شود. اما از آنجایی که این خدمات خریدنی هستند تمتمی مسافران می توانند با پرداخت هزینه، درخواست خدمات Cip کنند. این خدمات شامل ارائه امکانات رفاهی ویژه ای است که موجب استراحت و آرامش بیشتر مسافران می گردد که از ورود مسافران به فرودگاه و تحویل گرفتن چمدان ها و مشایعت شما به سالن مخصوص cip شروع می شود. در ادامه ارائه این خدمات، امور دریافت کارت پرواز، پذیرایی داخل سالن و راهنمایی به سمت پله های هواپیما با تشریفات خاص انجام می پذیرد.

خدمات CIP شامل چیست؟

خرید cip

  • دو سالن پذیرایی با طراحی زیبا به همراه سلف سرویس های مجلل و دارای خوراکی های متنوع
  • کافی شاپ های شیک با انواع نوشیدنی ها
  • راهنمایی مسافران از زمان ورود به سالن تا ورود به هواپیما
  • دریافت ویزای فرودگاهی در صورت هماهنگی قبلی
  • کافی نت
  • ارائه خدمات بانکی
  • سالن کنفرانس
  • مرکز تجاری
  • سوییت ها ی زیبا و دارای امکانات برای اقامت چند ساعته

خدمات CIP فرودگاه امام خمینی (ره) IKIA و فرودگاه مهرآباد Mehrabad

سالن CIP فرودگاه بین المللی امام از مجهزترین سالن های تشریفات اختصاصی در کشور محسوب می شود که در سه طبقه و دارای هفت هزار متر مربع مساحت است و تمامی خدماتی که در بخش تشریح این خدمات گفته شد، در این سالن نیز ارائه می گردد. دارای فضایی آرام و دلنشین بدون هیاهو و سر و صدا بطوری که تمتمی تدابیر لازم برای استراحت شما در نظر گرفته شده است. مسافران می توانند این خدمات را برای خود می توانید از برخی آژانس های مسافرتی از قبیل الی گشت خریداری کنید.

فرودگاه بین المللی مهر آباد تهران نیز این خدمات را ارائه می دهد. جایگاه اختصاصی مربوط به خدمات CIP این فرودگاه با ۷۵۰۰ متر مرلع مساحت در سه طبقه و دارای امکانات لوکس که مدت هاست در سطح بین المللی جایگاه ویژه ای دارد.

سالن CIP فرودگاه و یا سالن تشریفات فرودگاه ، استراحتگاهی با خدمات ویژه است که در اغلب فرودگاه ها وجود دارد. (CIP (Commercial Important Person، که عموما مورد استفاده تاجران و افراد مشهور قرار می گیرد، امکانات بسیاری دارد؛ از جمله این امکانات، می توان به جابه جایی مسافران از محل هواپیما به سالن CIP فرودگاه، برگزاری جلسات در سالن های مخصوص کنفرانس و غیره اشاره کرد. سالن CIP، با نام سالن تشریفات فرودگاه نیز شناخته می شود.

تفاوت سالن CIP و VIP چیست؟

سالن (VIP (Very Important Person، امکاناتی نظیر سالن CIP دارد و تنها تفاوت آن، ارائه امکانات امنیتی است. منظور از امکانات امنیتی، خدمات محافظان شخصی و دوربین های نظارتی است. به طوری که بسیاری از سیاستمداران و افراد دولتی، از این سالن ویژه استفاده می کنند.

خدمات CIP فرودگاه امام خمینی کدام است؟

سالن CIP فرودگاه امام خمینی، مجهزترین سالن تشریفات در ایران است. این سالن در 3 طبقه با مساحت 8 هزار مترمربع ساخته شده است و چشم اندازی به باند فرودگاه دارد. سالن تشریفات امام خمینی، میزبان تمام مسافران و همراهان آن ها برای استراحت و لذت بردن از خدمات این سالن است. از امکانات سالن CIP فرودگاه امام خمینی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال مسافر از/به فرودگاه به وسیله خودروهای تشریفات
  • جابه جایی مسافران تا هواپیما و بالعکس توسط راهنمایان مخصوص
  • وجود کافی شاپ لوکس برای سرو انواع نوشیدنی، شیرینی، سالاد و دسر
  • امکان استفاده از میز اردور توسط مسافران و همراهان
  • انجام عملیات فرودگاهی، نظیر کارت پرواز، توسط مسئولان CIP
  • انجام امور مربوط به بار و ویزا (اخذ ویزا فرودگاهی با هماهنگی قبلی)، توسط مسئولان CIP
  • تردد در گیت های اختصاصی پلیس و گمرک
  • استفاده از فروشگاه های لوکس با برندهای معتبر
  • امکان استفاده از اینترنت بی سیم پر سرعت
  • امکان استفاده از اتاق کامپیوتر و اینترنت
  • وجود باجه بانکی برای انجام امور ارزی
  • تخصیص اتاق سیگار با تهویه استاندارد
  • تخصیص سالن کنفرانس و ملاقات های خصوصی برای جلسات اداری
  • امکان استفاده از سوئیت های ویژه برای اقامت موقت مسافران
  • امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی
  • امکان پرداخت اضافه بار و عوارض خروجی در سالن تشریفات فرودگاه
  • امکان دریافت خدمات ویلچر و بالابر مخصوص
  • امکان جابه جایی چمدان های مسافران تا خودرو شخصی
  • امکان استفاده کودکان از اتاق بازی

لازم به ذکر است، برای ارائه خدمات مناسب توسط سالن های CIP فرودگاه، این سالن های تشریفات بر اساس استاندارد مشخصی طراحی می شوند؛ به همین منظور، امکاناتی که توسط سالن های CIP فرودگاه ها ارائه می شوند، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

خرید آنلاین cip

هزینه رزرو سالن CIP فرودگاه امام خمینی

سالن CIP امام خمینی، برای ارائه خدمات در سالن تشریفات این فرودگاه، مبالغ مندرج جدول زیر را برای سال 97 در نظر گرفته است.

تشریفات فرودگاه CIP| لانج

ﺻﺮف ﻧﻈﺮ از اﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮاى ﺗﻔﺮﯾﺢ ﯾﺎ ﮐﺎر ﺳﻔﺮ ﻣﻰ ﮐﻨﯿﺪ، اﺳﺘﻔﺎده از تشریفات فرودگاه CIP لانژ ﻓﺮودﮔﺎﻫﻰ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻤﮏ ﻣﻰ ﮐﻨﺪ ﺗﺎ ﺗﺠـﺮﺑﻪ اﯾﻰ دﻟﭙﺬﯾﺮ ﺗﺮ را در ﻓـﺮودﮔﺎه ﻫﺎى ﺳﺮﺗﺎ ﺳﺮ دﻧﯿـﺎ ﺗﺠـﺮﺑﻪ ﮐﻨﯿﺪ. ﮔﺎﻫﻰ ﺑﺮاى ﺳﻔﺮ ﺑﻪ ﮐﺸﻮرﻫﺎى دوردﺳﺖ ﯾﺎ ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﻰ در ﻣﺒﻠﻎ ﺑﻠﯿﻂ ﻫـﻮاﭘﯿﻤﺎ ﻣﺠﺒﻮرﯾﻢ ﭼﻨﺪ ﺳـﺎﻋﺘﻰ را در ﻓﺮودﮔﺎﻫﻰ ﺑﯿﻦ ﻣﺒﺪا و ﻣﻘﺼﺪ ﺗﻮﻗﻒ ﮐﻨﯿﻢ. در ﺻﻮرﺗﻰ ﮐﻪ زﻣﺎن اﯾﻦ ﺗﻮﻗﻒ زیاد باشد،ﺣﺘﻤﺎ ﺧﺴﺘﮕﻰ راه ﭘﯿﺶ از ﭘﺮواز ﺑﻌﺪى آزار دﻫﻨدهﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد. ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ، اﺳﺘﻔﺎده ى ﺻﺤﯿﺢ از اﯾﻦ ﻣﺪت زﻣﺎن ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﻨﺠـﺮ ﺑﻪ آﺳﻮد هﺗﺮ ﺷﺪن ﺳﻔﺮ ﺷﻮد.

در ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﭼﻨﯿﻦ ﻧﯿـﺎزى، ﺗﻤـﺎﻣﻰ ﻓــﺮودﮔﺎه ﻫﺎى ﻣﻌﺘﺒـﺮ درﺳﺮاﺳﺮ دﻧﯿﺎ ﻣﮑﺎﻧـﻰ را ﻓﺮاﻫﻢ آورده اﻧﺪ ﮐﻪ ﻻﻧﺞ(lounge) ﻧﺎﻣﯿﺪه ﻣ ﻰﺷﻮد. اﯾﻦ ﺳﺎﻟﻦ ﻫﺎ ﺑﺎ اﻣﮑﺎﻧﺎت ﻣﺘﻨﻮ عﺷﺎن ﺷﺮاﯾﻄﻰ را ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﻰﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﻣﺴﺎﻓﺮان در زﻣﺎن ﺗﻮﻗﻒ ﺷﺎن ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺧﺴﺘﮕﻰ ﭘﺮواز اول ﺧﻮد را از ﺗﻦ ﺑﻪ در ﮐﻨﻨﺪ و ﺑﺮاى ﭘﺮواز ﺑﻌﺪى آﻣﺎده ﺑﺎﺷﻨﺪ.
زﻣﺎن ﺑﯿﻦ دو ﭘﺮواز ﺧﻮد را در ﻣﺤﯿﻄﻰ ﻟﻮﮐﺲ و آرام، ﺑﺎ ﺣﺪاﮐﺜﺮ اﻣﮑﺎﻧﺎت ﺳﭙﺮى ﮐﻨﯿﺪ.
ﺳﺎﻟﻦ ﻫﺎﯾﻰ ﻣﺠﻠﻞ ﺑﺎ اﻣﮑﺎﻧﺎت رﻓﺎﻫﻰ ﺑﻰ ﻧﻈﯿﺮ ﺑـﺮاى اﺳﺘﺮاﺣﺖ و آراﻣﺶ، ﺑﺪور از ﻓﻀﺎى ﭘﺮ از ازدﺣﺎم ﻓﺮودﮔﺎه ﻫﺎى ﭘﺮ رﻓﺖ و آﻣﺪ، ﭘـﺬﯾﺮاﯾﻰ ﺑﺎ اﻧـﻮاع ﻏـﺬاﻫﺎ و ﻧـﻮﺷﯿﺪﻧﻰ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺻـﻮرت ﺳﻠـﻒ ﺳـﺮوﯾﺲ، اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﺖ راﯾـﮕﺎن، اﻣـﮑﺎن ﮔـﺮﻓﺘﻦ دوش و اﺳﺘﻔﺎده از ﺗﻠـﻮﯾﺰﯾﻮن، ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺨﺸﻰ از اﻣﮑﺎﻧﺎت اﯾﻦ ﺳـﺎﻟﻦ ﻫﺎى ﻟﻮﮐﺲ و زﯾﺒﺎ ﻣﻰ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
ﻣﺠﻤـﻮﻋﻪ نیلاگشت ﺑﺎ ﮐﺎرﺷﻨـﺎﺳﺎن ﻣﺠﺮب، 24ﺳﺎﻋﺘﻪو7روز ﻫﻔﺘﻪاﻣﮑﺎن رزرو ﺑﯿﺶ از1000ﻻﻧﺞ ﻓﺮودﮔﺎﻫﻰ ،خدمات CIP ومرحبارابرای مسافرین خود ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﻰ آورد.
ﮐﺎﻓﻰ اﺳﺖ 48 ساعت پیش ازسفرتان با ما تماس یگیرید ﺗﺎ در ﻫﺮ ﻧﻘﻄﻪ دﻧﯿﺎ، از ﻣﺰاﯾﺎى ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ.

ﺧﺪﻣﺎت CIP و فست ترک در فرودگاه امام

ﺗﺸـﺮﯾﻔﺎت ﻓﺮودﮔﺎﻫﻰ CIPو فست ترک بخشی ازخدمات فرودگاهی بهﺣﺴﺎب ﻣﻰ آﯾﺪکه ﻣﺨﺼﻮص ﻣﺴﺎﻓﺮﯾﻦ ﮐﺜﯿﺮاﻟﺴﻔﺮ، ﺗﺠاروبه ویژه اﻓﺮادى ﮐﻪ رﻓﺎه و آﺳﺎﯾﺶ ﺧﻮد در ﻃﻮل ﺳﻔﺮ اﻫﻤﯿﺖ ﻣﻰ دﻫﻨﺪ.

ﺗﺴـﺮﯾﻊ و راﺣﺘـﻰ ﻃﻰ ﻣﺮاﺣﻞ ﻋﺒـﻮر از ﮔﯿﺖ ﻫﺎى ﺑﺎزرﺳﻰ، ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺑﺎر و ﮐﻨﺘـﺮل ﮔﺬرﻧﺎﻣﻪ، ﺑﺎ ﻫﻤﺮاﻫﻰ ﭘﺮﺳﻨﻞ ﻣﺠﺮب، ﭘﯿﺶ و ﭘﺲ از ﭘﺮواز، ﺳﻔﺮ ﺷﻤﺎ را ﺗﺴﻬﯿﻞ ﺧﻮاﻫﺪ ﮐﺮد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.