تشریفات اختصاصی واران

تشریفات اختصاصی واران با موضوع ارائه تشریفات سفر در سال 1393 شروع به کار کرد. هدف از تشکیل این مجموعه در ابتدا ارائه سرویس های با کیفیت در حوزه تشریفات فرودگاهی (CIP، VIP، ترنسفر فرودگاهی و...) در ایران و سایر کشورهای جهان بود.

تشریفات اختصاصی واران

تشریفات اختصاصی واران با موضوع ارائه تشریفات سفر در سال 1393 شروع به کار کرد. هدف از تشکیل این مجموعه در ابتدا ارائه سرویس های با کیفیت در حوزه تشریفات فرودگاهی (CIP، VIP، ترنسفر فرودگاهی و...) در ایران و سایر کشورهای جهان بود.

آشنایی با VIP و CIP

آشنایی با VIP و CIP

بسیاری از ما عبارت VIP را بارها شنیده ایم. این اصطلاح برای توصیف افرادی به کار می رود که از نظر سیاسی و یا هنری از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. VIP در حقیقت مخفف Very Important Person است. این افراد در مکان های خاصی چون فرودگاه ها یا حتی جشنواره ها از جایگاه ویژه ای مورد پذیرایی قرار می گیرند.

حروف انگلیسی CIP «سی آی پی» مخفف کلمات انگلیسی Commercial Important Person به معنی «افراد مهم اقتصادی است»، افراد مهم اقتصادی به واسطه مسئولیت و تأثیراتی که در مبادلات اقتصادی دارند به شدت از جهت زمان در مضیقه بوده و از این جهت نیازمند خدمت رسانی سریع و متفاوتی نسبت به عموم هستند.. خدمات CIP نیز دربرگیرنده خدماتی است که به این افراد مهم و سرشناس ارائه می شود. CIP در حقیقت جایگاهی برای عرضه تشریفات اختصاصی به مشتریان است که به طور معمول در فرودگاه ها، هتل ها، سالن های همایش و مکان های مشابه در اختیار آنها قرار می گیرد.

ترانسفر فرودگاهی چیست؟

شرکت واران افتخار دارد خدمات ترانسفر تشریفاتی خود را به فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد را با بالاترین کیفیت ممکن برای کلیه درخواست کنندگان انجام دهد. اگر برای سفر از هواپیما استفاده می کنید و قصد دارید باخیال راحت و خیلی لوکس و شیک به فرودگاه جهت سوار شدن به هواپیما بروید می توانید با شماره گیری تلفن های شرکت واران به رزرو خدمات ترانسفر فرودگاهی کنید. خدمات ترانسفر فرودگاهی موسسه اجاره خودرو اتو استایل با بالاترین کیفیت ممکن انجام می شود. کلیه خودروهایی که برای ترانسفر فرودگاهی ارسال می شوند قبل از ارسال چکاپ کامل می شوند. سپس برای انجام ترانسفر فرودگاهی، خودرو مورد نظر را انتخاب کرده و برای رزرو ترانسفر فرودگاهی با ما تماس بگیرید.

ترانسفر فرودگاهی یعنی انجام انتقال مهمانان و مشتریان از فرودگاه به محل مورد نظر و یا از محل مورد نظر به فرودگاه است. موسسه اجاره خودرو اتو استایل با ارائه خدمات با کیفیت و لوکس ترانسفر تشریفاتی آماده خدمات رسانی در این زمینه است. ترانسفر های فرودگاهی با رانندگان مجرب انجام می شود.

ترانسفر فرودگاهی چیست

خدمات ترانسفر

خدمات ترانسفر فرودگاه مهرآباد شامل ترانسفر از منزل تا فرودگاه به خودروی درخواستی و نیز ترانسفر تا پرواز از مسیر اختصاصی می شود.

جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه بین المللی مهرآباد

یکی از مرسوم ترین خدمات مورد نیاز این بخش از جامعه، تسهیل فرایند تشریفات فرودگاهی است چرا که این افراد به واسطه فعالیت خود مرتباً نیازمند سفرهای داخلی و خارجی هستند و استفاده بهینه از مدت حضور در فرودگاه برای آنان ارزش بسیار زیادی دارد.

جایگاه خدمات تشریفات فرودگاه CIP چند سالی است که جای خود را در فرودگاههای کشور باز کرده و امروز استفاده از آن به جزء لاینفک سفر مدیران و فعالان اقتصادی تبدیل شده است.

فرودگاه بین المللی مهرآباد به واسطه موقعیت مکانی خود و سابقه بسیار زیاد آن در کشور جایگاه بسیار ویژه ای به خود اختصاص داده و کمتر ایرانی را می توان یافت که در طول مدت عمر خود از این فرودگاه استفاده نکرده باشد.

خوشبختانه چند سالی است که به همت بخش خصوصی این فرودگاه مجهز به یکی از مدرن ترین جایگاه های تشریفاتی در کشور شده است.

این جایگاه که با سرمایه گذاری شرکت افق ماندگار آسمان سیر طراحی و ساخته شده است انصافاً یکی از برترین جایگاههای CIP در کشور است. ورود به این جایگاه به تنهایی کافی است که با مشاهده اوج هنر معماری و ذوق طراحان و سازندگان این مجموعه احساس دلپذیری داشته باشید.

بر خلاف دیگر جایگاه های CIP در کشور، این جایگاه به نحوی طراحی شده که شما با حرکت در آن، سبک های معماری سنتی و مدرن را مشاهده خواهید کرد. فضای دلچسب این جایگاه CIP احساس بی نظیری از حضور در فرودگاه برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

این جایگاه CIP که با افتخار می توان آن را CIP Lounge نامید مجهز به امکانات منحصر به فردی از جمله سوئیت برای استراحت میهمانان و اقامت، سالن اجلاس، سالن همایش و کافی شاپ است.

این جایگاه مدرن مستقلاً امکان ترانسفر عادی و یا تشریفاتی را نیز فراهم کرده است و می توان کل فرایند سفر را از درب منزل تا بازگشت به منزل یا محل کار به صورت آنلاین سفارش داد.

هزینه cip فرودگاه امام

تعرفه رسمی خدمات CIP فرودگاه بین المللی مهرآباد

هزینه CIP فرودگاه مهرآباد به صورت زیر است:

  • دریافت کارت پرواز و تحویل بار + ترانسپورت تا پای پرواز: ۱۵۰.۰۰۰ تومان "سالن لانچ مجهز به اتاق سیگار، نمازخانه، اینترنت پر سرعت، کافی شاپ و ... می باشد"
  • سوئیت: ورودی ۷۵.۰۰۰ تومان؛ هزینه هر ساعت اقامت ۳۰.۰۰۰ تومان "صبحانه رایگان، هر وعده غذایی در لانچ: ۵۰.۰۰۰ تومان"
  • هزینه خدمات ویلچر برای مسافرین خاص: ۱۰۰.۰۰۰ تومان "هنگام رزرو حتماً نیاز به خدمات ویلچر قید شود"
  • حیوانات خانگی: ۱۰۰.۰۰۰ تومان "حیوانات خانگی می بایست حتماً در قفس های مخصوص حمل حیوانات (cage) باشند"
  • سالن اجلاس: ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان؛ تعداد میهمانان ۲۰ الی ۲۵ نفر و مدت زمان ۴ ساعت "هزینه ساعت مازاد: ۳۰۰.۰۰۰ تومان؛ پذیرایی میان وعده برای هر نفر: ۱۵.۰۰۰ تومان"
  • سالن همایش: ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان؛ برای مدت زمان ۲ الی ۴ ساعت "هزینه پذیرایی هر ساعت: ۴۵۰.۰۰۰ تومان؛ میان وعده برای هر نفر: ۱۵.۰۰۰ تومان"

تفاوت خدمات VIPو CIP

ممکن است برای شما نیز این سئوال پیش آید که تفاوت میان خدمات VIP و CIP در چیست؟ تفاوت عمده میان این دو نوع خدمات در تأمین امنیت است. مقصود از تأمین امنیت نیز استفاده از محافظان شخصی، جایگاه های اختصاصی، دوربین های نظارت تصویری و امکاناتی از این دست می باشد. از این رو اشخاص VIP به دلیل حساسیت های شغلی بیشتر از امکانات امنیتی بیشتری نیز برخوردارند. نکته دیگری که در مورد این دو نوع خدمات باید بدانید این است که هزینه خدمات VIPمعمولا توسط سازمان مربوطه پرداخت می شود. این در حالیست که هزینه خدمات CIP توسط خود افراد پرداخت می شود.

نمونه خدماتVIP و CIP

فرودگاه: انجام کلیه تشریفات مسافر از قبیل دریافت کارت پرواز، تحویل جامه دان، پذیرایی در سالن، بازرسی اختصاصی، ترانسفر تا پای پلکان پرواز و ....
هتل: در اتاق یک دسته گل، شیرینی، انواع میوه جات، همراه با یک کارت خیر مقدم گذاشته می شود.
سالن همایش: اختصاص نزدیک ترین صندلی به سکوی اجرای همایش، میز برای پذیرایی، شیرینی، انواع میوه جات و...

خدمات CIP در فرودگاه

یکی از دغدغه های مسافرانی که پرواز را برای سفرهای خود انتخاب می کنند، ساعات پیش از سوار شدن به هواپیما است. از این رو برای برخی از مسافران بهره مند شدن از خدمات اختصاصی اهمیت ویژه ای دارد. اینکه بتوان با کمترین استرس و دغدغه فکری پا به هواپیما گذاشت، مسئله مهمی است. از همین رو و برای بهره مند شدن از چنین خدماتی، مسافران باید خدمات CIP فرودگاه مورد نظر خود را از پیش از طریق آژانس های مسافرتی تهیه کنند.

خدمات CIP فرودگاه بین المللی مهرآباد

فرودگاه بین المللی مهرآباد یکی از فرودگاه های مهم کشور است که برای رفاه حال مسافران خود به ارائه خدمات CIP به مسافرانش اقدام کرده است.

سالن CIP فرودگاه بین المللی مهرآباد

سالن تشریفات اختصاصی CIPفرودگاه مهرآباد در فضایی زیبا و با امکانات عالی توسط شرکت افق ماندگار آسمان سیر طراحی شده و در ترمینال یک واقع شده است. این سالن با ظرفیت پذیرایی برای بیش از 150 نفر مسافر و نیز طراحی زیبا و منحصر به فرد میزبان مسافرین کلیه ایرلاین ها در فرودگاه مهرآباد است. اگرچه مکان این سالن در ترمینال یک است ولی امکان استفاده مسافرین کلیه خطوط هوایی وجود دارد.

امکانات CIP فرودگاه بین المللی مهرآباد

خدماتی که در سالن تشریفات اختصاصی فرودگاه مهرآباد ارائه می شود، عبارت است از:

تشریفات فرودگاه مهرآباد

خدمات DCS

• اخذ کارت پرواز به صورت ویژه
• پیگیری امور مربوط به اضافه بار
• تحویل و حمل بار
• امور مربوط به حیوانات

خدمات ترانسفر

خدمات ترانسفر فرودگاه مهرآباد شامل ترانسفر از منزل تا فرودگاه به خودروی درخواستی و نیز ترانسفر تا پرواز از مسیر اختصاصی می شود.

خدمات جانبی

• سالن اختصاصی مسافرین با ظرفیت بیش از 150 نفر 
• اینترنت پرسرعت
• بوفه با انواغ غذا و نوشیدنی
• انجام کلیه امور پرواز توسط مهماندار
• گیت اختصاصی بازرسی 
• اتاق سیگار
• غرفه های تجاری و تبلیغاتی
• کافی نت
• سالن برگزاری جلسات با ظرفیت 40 نفر
• سالن برگزاری کنفرانس با ظرفیت 80 نفر

برای خرید CIP به وب سایت واران مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.